Drar jumppor för Wessölandets ungdomsförening i sommar
- 11 maj
- 1 min läsning
Välkomna med och jumppa med mig i Vessö under sommaren! Målet är att svettas och ha god stämning.
Vi träffas vid sportplanen bredvid Svenskborg varannan vecka från och med 21.6, MEN var uppmärksam på att dag och tid är oregelbundet!
Var: Sportplanen vid Svenskborg, Vessövägen 191
När:
Tisdag 23.6 kl 17:30-18:30
Måndag 6.7 kl 16:45-17:45
Tisdag 21.7 kl 17:30-18:30
Tisdag 4.8 kl 17:30-18:30
Det bjuds på olika typer av cirkelträning med tillhörande uppvärmning och nedvarvning. Inga svåra stegserier eller krav på att man måste kunna springa eller hoppa. Om man inte kan göra någon övning så hjälper jag gärna till med att hitta ersättande alternativ. Var och en kan reglera tempo själv, vilket styr hur ansträngande träningen blir.
Avgift: 5€. Betalas via mobilepay eller kontant direkt till mig som leder träningen.
Bra att ha med:
egen träningsmatta, vattenflaska, bekväma kläder och skor efter väder. Om annan utrustning används så finns det färdigt på träningsplatsen.
Alla är välkomna!